perjantai 29. elokuuta 2014

Materiaalien hankinta

rakennus materiaaleja telineeseen
Olin eilen meen isän kanssa shoppailemassa. Ihan tavallinen ostosreissu se ei ollut, sillä käytiin hakemassa materiaaleja kilpailu työhön. Mä oon niin innoissani kun vihdoin on jotakin konkreettista hankittuna, ja en malta odottaa nähdä mun ideaa valmiina toteutettuna. 

Ja nyt kun sain ton sanottua niin, johan toisaalla nousi seinä vastaan. Nimittäin ne ketjutusten materiaali valinnat aiheuttaa päänvaivaa. Alunperinhän suunnitelma A oli käyttää tupasvillaa, se oli ihan täydellinen sen kasvin luonteen ja värin puolesta, mutta kun lähdin niitä keräämään paikasta josta olin niitä ennenkin hakenut, niin perhana! Kaikki 'villat' oli lentänyt huitsin nevadaan ja jäljellä oli enää kuivat karat! Arvata saattaa sapettiko pikkusen siinä kohtaa, kun seiso tienpiantareella sakset ja pussi kädessä. 

No onneksi viisaana kettuna olin varautunut suunnitelmalla B, joka oli kärhön siemenkodat. Mutta sekin suunnitelma veti vesiperän kun ei niitä siemenkotia ollu tarpeeks, ja taas sapetti. Koska olen erittäin viisas kiero kettu oli mulla vielä suunnitelma C, ja se oli ne opettajan ehdottamat pavut, mutta jotenkin tuntuu siltä, etten mä oikein haluu käyttää niitä, koska pavuista tulee ekana mieleen english breakfast, ja ilmavaivat, ja se ei ehkä oo ihan sellasta 'keveyttä' jota mä haen :D 

Mutta täytyy tehdä koe ketjutuksia, ostin kaupasta niitä papuja ja kikherneitä jotta pääsee vähän mallailemaan. Mutta mulla oli vielä yks idea, joka liitty heiniin, en tiedä mitä heinää se on, mutta sitä kasvaa kauheet määrät tossa korttelin päässä mun asunnolta, joten sitä ei ainakaan A ole liian vähän, B siinä on vielä 'villat' tallessa ja C se on ilmasta toisin kuin ne breakfast beansit.

Niin ja meinas jo unohtua! Tänään postilaatikosta kolahti P&K floristi lehti ja siinä oli esiteltynä kaikki SM- kilpailun kilpailijat, minä mukaan lukien!

Mie ja Pirjo Koppi samalla rivillä, aika huisia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti